Nytt till örat



För ca tre dagar sedan tappade jag ena pluggen till örat och jag har ännu inte hittat den!
Helt sjukt att den bara kan försvinna.
Den brukar alltid ligga i sängen och ibland har den kommit in i örngottet men där var den inte heller.
Inte heller under sängen, på Dennis sida eller i påslakanet.

Nu har jag gett upp sökandet och har därför beställt hem nya pluggar, denna gång fick det bli två svarta flesh tunnel.
Hoppas dom kommer snarast!
Kan vara jag som inbillar mig men det känns redan som örat börjat dra ihop sig och tänk om jag inte får in pluggen.
Tjejen med i-landsproblem var det här, jag vet!
Men så ser livet ut, det kunde varit värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0