Nyår 11/12



Nyår gick i stort sätt i samma tecken som julafton, lugnets!
Den stora skillnaden var att jag jobbade men slutade så pass att jag inte kan påstå att jag missade något speciellt.

Ni får lite bilder från kvällen istället för en massa text.


Förrätt; stuvning med skaldjur i smördegskrustader och lite bubbel.
Varmrätt; Oxfile, rostas, ugnsbakad potatismos m. parmensan, citronsås och pepparsås.
Vi gick ut lite tidigare för att skicka upp en ljusballong och skjuta en raket så Elliott fick se.
Spännande tycker han.
Efterrätt; Vaniljpannacotta med hallon.
Vid 23 tog vi fram grönsaker, dipp, vin, ost och kex samt ett spel.
Skålade med alkoholfritt jordgubbsvin på tolvslaget.
Jag VET att 2012 kommer bli en sjukt bra år, men det återkommer vi till senare i år.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Var bara tvungen att berätta att jag drömde att du och en till tjej var gravid, vem vet ja kanske e synsk?;)

Förresten, du som pysslar och bakar en del, har du nått tips på gott bröd?:)

2012-01-03 @ 13:31:51
URL: http://sandranordlund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det där ser ut som området min kompis är uppvuxen i. Hon bodde på logevägen på klockarberget. Är det där någonstans?

2012-01-03 @ 18:25:35
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara Björkqvist heter hon.



Spännande och se om Sandra (som kommenterat) har drömt en sanndröm ;)

2012-01-04 @ 09:20:58
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Malin S

Klart det kommer att bli ett skitbra år, det bästa sedan 2010! ;D

2012-01-04 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0