Lucia

 

Idag firades lucia på förskolan där Elliott går.
Kändes rätt kul att ta det tagen efter lucia då vi var hemma på en feber-fri-dag den 13:onde.

Anledningen till detta var att det inte skulle krocka med dom andra förskolorna, klokt val.

 

Det blev en liten tomtenisse av marängen, som ser ut som en liten korv.
Dom "firade" ute, därav den tjocka klädseln.

Overall under själva kläderna, men det var inga protester så det kanske var extra varmt och skönt.

 


Det här var den bästa bilden jag fick med mobilen på enbart Elliott.

Vet inte om alla förskolor har detta men där marängen går så får man inte ta kort på fler barn än sitt eget och lägga ut på sociala medier.

Det är pga av att det finns barn/familjer med skyddad identitet eller bara föräldrar som inte vill att deras barn ska ligga ute på internet.

Det är väl ganska självklart?

Jag skulle nog inte vilja hitta en bild på mitt barn på en random sida.

 

 


Kommentarer
Postat av: Eleni

Det är samma på Mayas förskola. Dom är jätte jätte noga att påpeka det väldigt ofta. En självklarhet tycker jag med. Tror dom har så på de flesta ställena :) Söt tomte iaf :)

2012-12-14 @ 22:24:57
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0