Done and done!

 
 
Tiden verkligen flyger iväg när man har roligt.
Jag hade tänkt hinna med både pyssel och bakning igår, men så blev inte fallet.
Jag är iofs expert på att planera på tok för mycket för en dag, så alltför överraskad är jag inte.
 
Marängen verkade tycka det var roligast att kolla medans jag pysslade på.
Tröck i nejlikor i apelsiner, pyntade med kanelstänger och funderar på att lägga i mossa eller grankvistar.
Dennis hittade en jättefin plastgran till Elliotts rum som vi pyntade med kulor och glitter i en vanlig kruka.
Klippte ut lite vimplar av presentpapper från förra året.
Vi tände ljus ett på våran adventljusstake, använde förra årets ljus då det var rätt så mycket kvar av dom.
Ställde Elliotts ljus i en kakform så fick han tända sitt ljus och sedan blåsa ut.
Det är väl vad jag kommer på.
 
Nu ska jag ta och börja med saffransbullar och lussekatter.
Om tiden räcker till så tänkte jag baka en saffranskaka till jobbet imorgon.
Dags att få saker gjord om jag ska kunna lägga mig i tid.
 
 
Bjuder på lite mobilbilder då jag inte orkade ta kort med kameran.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0