121222


Jag och Elliott har haft en riktigt härlig lördag, fått en del gjort men utan stress.

Vi inledde dagen med att mysa i soffan till Trazan och Banarne med frukost och välling.

Efter det gick vi ut och skottade lite på gården och på parkeringen, marängen kämpade på med en på tok för stor spade.

In för att äta lunch och under tiden marängen kollade på film hoppade jag in i duschen.

 

Annars har vi ritat, ritat och ritat.

Tvättat sängkläder, griljerat julskinka och myst i soffan och samtidigt pratat om tomten och kollat på kort på honom.

Provade ett helt nytt recept på griljeringen, blev väldigt inspirerad från ett recept Gordon Ramsay gjorde men eftersom jag inte hade cherry eller madeira wine så fick jag ersätta med annat.

 

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp glögg.

Måste även ta bort nagellack och sedan vela mellan vilken färg som ska få ersätta.

Ett glittrigt rött eller ett som ser ut som snö.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0