Äntligen klar!

 
 
 
Efter att ha ritat tre olika motiv till en header, varav lika många har hamnat i papperskorgen så, äntligen!
Jag gjorde det enkelt för mig denna gång.
Trots allt var jag nöjd med min nuvarande header men den kändes på tok för somrig därav mitt behov att byta.
Jag gjorde bara lite ändringar på min nuvarande som ni kanske ser.
 
Nu känner jag ett lugn i kroppen att detta är över och jag kan återgå till verkligheten.
Dvs att fortsätta leta efter julkänslan som faktiskt infinner sig mer och mer.
Ska göra ett försök att lägga alla klappar under granen så får vi se om marängen kan låta dom ligga där.
 
Här har vi då den förra, som förmodligen kommer få återkomma när vi närmar oss sommar igen.
Eller så kanske jag har tröttnat på den och sitter för att rita en ny och sliter håret.
Hörri, imorgon är det julafton!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0