Självklart

 
 
Sådärja, nu är det min tur att få vara förkyld också.
Hade inga stora förhoppningar på att få vara frisk med tanke på alla gånger Elliott hostat mig i ansiktet och alla tusen pussar jag fått och inte för att tala om alla baciller som flyger runt här hemma.
 
Nu mår jag som en påse skit.
Svinont i halsen, ögonen kliar, kroppen kliar, huvudet fullt med 10kg snor, huvudvärk och snorig till tusen.
Vi har fått varit frisk hela sommaren, sen går Elliott en vecka på dagis så åker vi dit.
 
Får en liten déjà vu om hur det var förra året när Elliott började på dagis, då var vi sjukt minst en gång i månaden.
Alla baciller ska provas på.
 
Nej, nu har jag klagat klart och ska sätta med med alla nagellack och börja om från noll.
Hoppas ni klarat er från sjukdomar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0