Selånger

 
 
Tog en runda på Selånger med Issa idag.
Jag som brukar bli lite bananas och köpa det mesta för att sedan hemma fråga mig varför jag köprt så mycket skit, fick med mig en t-shirt till mig själv sen tunnbröd & cocosbollar till mannen hem i år.
Nu undrar jag istället varför köpte jag inte det och det, inget jag grinar över men.
 
Annars har allt gått i lugnets tecken, har gjort hela helgen för den delen.
Har avrundat kvällen med lite ögonshopping på diverse sidor och kommit fram till att det får bli en liten pysseldag imorgon, eller en liten inhandling till pyssel.
 
Är egentligen inget fan av LilWayne, men det var något som gjorde att jag inte kunde låta bli den.
Efter lite klipp och sytt så blir den förhoppningsvis bättre i passform.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0