Om 100 år är du stjärndamm, min vän.

 
 
Hej, hej hallå!
Jag sitter i skrivande stund smått omringad av snorpapper, halstabletter och har en onico under läppen, livet känns lite bättre idag.
Feberfri så det är toppen!
 
Jag har missat två dagar i mitt liv, har verkligen sovit bort två dagar, men så fungerar jag när jag är sjuk.
Sover mig frisk eller något, gjort sedan jag var en liten flicka.
 
Dagens mål är att hålla mig vaken, helst hela dagen.
Kanske ska jag prova mig på att baka hemmagjord ostkaka (& tvinga Dennis att vara med).
Veckan började inte riktigt som jag hade planerat, jag som hade sett fram emot att få jobba igen.
Nåväl, får vänta till nästa vecka och ta nya tag då.
 
Jag kan bjuda er på lite lugna favoriter, musik som jag lyssnar på när jag ska pyssla, baka eller så.
Okej, musiken varierar, det kan vara raka motsatsen till lugnt vissa gånger, men för det mesta är det sånt här jag lyssnar på.
 
Mitt absoluta favoritband NIN (delat med kent) får inleda listan  Nine inch nails, Eels, kent, Florence + the machine, Lykke Li, Radiohead, John Frusciante, Simon & Garfunkel, Kings of convenience.
 
 

N
u har jag skrivit klart om ingenting, känns som jag bara skrivit strunt.
Se till att lyssna på låtarna och njuuuut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0