New in

 
 
I paketet jag hämtade ut igår var den här kannan från IB Laursen.
Den hade längre lev tid än skålar och koppar, därför kom den lite efter.
För tillfället står den som en tillfällig kruka till tulpanerna i plast.
 
 
 
Sen har vi lyktan från Dollar nedan.
Jag är riktigt kär i den, den passar in så bra här hemma.
Blir mysigt till vintern när man kan tända ljus i den, antingen en massa värmeljus, ett fint blockljus eller blanda.
På sommaren tror jag att en blomma får bo där, murgröna eller några hjärtan på tråd.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Ledsen för att jag svarar så sent. Tipsade ju mig om nötterna i kylen. Det visste jag inte så nu ligger mina valnötter i kylen :) Tack för tipset. Fina saker du har köpt. Vad är dollar?

2012-08-08 @ 22:47:05
URL: http://blackribbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0