Ligger efter

 
 
 
Det känns som jag ligger efter flera dagar, en ny och konstig känsla (nästan som skuld).
Jag ska försöka gottgöra er med en massa inlägg imorgon för jag är på tok för trött ikväll.
 
Skulle gissa på att jag har haft fullt upp att njuta av mina sista semesterdagar.
Jag skulle egentligen börja jobba imorgon, men har en förkyld liten kille här hemma så jag inleder min jobbvecka med vab.
 
Idag har vi tagit oss ner till Mellanfjärden och ett besök på Trolska skogen som jag har hört en massa gott om.
Herregud vilket ställe!!
Har ni varit där?
Vilken roligt sagoparadis.
Vi kommer utan tvekan åka dit varje år.
 
Elliott var väl lite för liten att höra sagodelarna i boken som man fick låna (dom var ganska lång och han vart lite otålig och skulle snabbt vidare) men alla sagoväsen och utsmyckningar älskade han och inspekterade dom noga.
Bjuder på bilder imorgon.
 
Ska även försöka fixa en jättefin design på mina naglar imorgon om jag har rätt färger hemma, får göra en liten inventering imorgon.
Framförallt så OM jag har tid, Elliott blir som en knähund och ska ha en nära hela tiden när han är sjuk så jag ska mysa så mycket det bara går, älskar det.
(Och Sandra,tidsoptimist som jag är så hann jag inte med caviarmanikyren.
Jag ska göra den vid ett annat tillfälle, men får välja det med omsorg så du får vänta lite till).
 
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0