Sunday calling



Idag, efter Elliott sovit lunch så tog vi vårat pick och pack för att åka till min moster i Bredsand.
Hon har fyllt år så det var middag och fika som stod på schemat.

Mormor hade gjort en grymt god smörgåstårta, "man vet aldrig när man får äta nästa gång" tänkte jag och tog en rejäl bit.
Till efterrätt blev det hemmagjord gräddtårta fylld jordgubbar och marsansås, självklart två koppar kaffe till det.
Klädde på oss och gick ut till lekparken som är precis utanför dörren och lekte i den mån vi orkade, lilla marängen hade nog inte fått samma matkoma som oss andra med tanke på hur han plöjde fram.
Jag rullade nästan ut till bilen när det var dags att åka hem.

Innan vi ens åkte iväg så passade jag på att ta lite nya bilder, på mig själv för ovanlighetens skull.
Fick två favoriter som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av.
En ny header inför sommaren kanske.
Den som lever får se.

Dags att sova hörrni, morgondagen bjuder på jobb så lite sömn skulle inte sitta helt fel.
Vi hörs kanske imorgon!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har så otroligt fina ögon. Gillar den ljusa färgen. :D

2012-04-19 @ 21:25:29
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Malin Aurora

Åh så vacker du är!

2012-04-29 @ 14:25:50
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0