Skisser för sommaren




Jag och Dennis har pratat mycket om denna sommar, vad vi ska göra och när allt ska ske.
För tillfället försöker vi pussla ihop våran semester så vi får tid tillsammans alla tre och så att Elliott ska slippa gå på sommardagis.
Det ser relativt ljust ut, bara lite smått kvar så ni får hålla tummarna.

Vi har så mycket planer för den här sommaren och nästan allt är pirr-i-magen roliga saker.
Jag kan inte sätta ord på känslan jag har i kroppen.

I början på det här året skrev jag att det skulle bli ett sjukt bra år, och just nu så ser det ut som allt som skulle göra just det här året så bra faktiskt kommer bli av.
Det är stora som små saker och jag får nog lämna det där.

Vi drar igång redan i slutet på maj när vi åker på en weekend, bara Dennis och Jag.
En tid för att vara uppe sent, äta ute, dricka vad vi vill - när vi vill och bara rå om varandra.

Jag kommer återkomma till en massa punkter tids nog, men just nu får allt vara skrivet i gåtor även om det inte behövs.
Men just nu känner jag att jag vill ha det så.
Jag älskar det här året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0