Lurad!



Idag hade man kunnat tro att det var första april.
Gick in på Ginas hemsida för att ögonshoppa lite och till min förvåning verkade det som dom hade sjuk rea, fanns inte många plagg som kostade mer än 20:-

Jag som hittade hur mycket fint som helst började fylla på i varukorgen och fick helt sjukt mycket kläder, väskor, solglasögon, byxor och smink för 250:-
När jag sedan gick in i varukorgen för att kolla vad jag faktiskt hade lagt där, så ser jag felet.
Där står det i EUR men på plaggen i "menyn" så står allt i SEK.
Guuuuuuud så besviken jag blev!
Trodde att jag hade fyndat hela sommargarderoben för lite mer än 200:-


Nu blev jag helt galet shoppingsugen, så jag måste ta mig ner på stan imorgon.
Får flirta och se om man kan fixa barnvakt.
Någon som ska med?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0