In the making



Har jobbat hela helgen och inte lagt ner någon tid alls på att fixa något nytt här.
Därför finns det inte heller något att berätta om eller visa er.

Däremot har jag två in-the-making bilder att bjuda på.
Det är jeansen jag håller på att göra om till stuprör som jag skrev om för kanske en vecka sedan nu.
Passade på att kopiera lite "vad som kan vara fel med symaskinen" sidor ur en annan maskins manual, så jag ska försöka fixa till det imorgon.
Håll tummarna för att jag kan börja sy redan imorgon!





Nu ska dom bara sys in lite mer, främst vid knäna.
Lägga upp dom en hel del på längden och sedan kan jag klippa bort vingarna och dom är redo att invigas.


Just det, har glömt att dela med mig av den HÄR sköna låten.
Nytt och jag älskar det, som allt annat dom gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0