Helgen





Vi har spenderat hela helgen ute hos mina föräldrar.
Dom njöd på en massa god påskmat och halloncheesecake till efterrätt.
Kameran kom jag ihåg att ta med mig, men glömde nästan bort att knäppa kort.
Längst ner bjuder jag på dom få jag tog.

Vi hade laddat upp med en massa roliga saker som vi skulle hitta på, men dom fick ändras till att bara sitta hemma och inte göra något alls i stort sätt.
Marängen fick feber nästan så fort vi kom fram och har legat på 39°c hela helgen.
Det har på sätt och vis varit mysigt, han vill sitta i knä, kramas och mysa så fort han får feber.
Mest av allt sover han, så på den punkten är han lik som mor när jag var liten.
Sov från 17-20, sedan fick vi i han lite välling och sedan sov han mellan 20:30-08:30.

Egentligen skulle vi till min mormor på middag idag, men det fick vi ställa in.
Även imorgon är vi bjuden till min farmor, men det ställer vi också in så E får en lugn dag.

Pixie kröp ner i vagnen så fort den lastades ut.


Snön har kommit tillbaka.


Popcorn och kortspel.


Lite dricka, cider, öl och baileys.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Klossarna är från BRIO. Så borde ju finnas lite var stans. En fiffig ide tycker ja :)

2012-04-09 @ 23:28:23
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0