Grå måndag


Usch vilken tråkig dag det är idag.
Grått och regnigt ute, omotiverad och orkeslös kropp inne.
Hade gjort lite planer för dagen men orkar verkligen inte göra något.

Som grädde på moset fick jag ett samtal från min mamma som sa att mormor åkt in på sjukhuset.
Det var något med hjärtat som dom skulle kolla upp.
Jag håller mina tummar och tår att det går bra så hon får komma hem redan imorgon.

Har jag tur orkar jag med lite träning senare och kanske kan baka denna himmelskt goda nötpaj.
Bara en massanötter och frön som dansar i min mun.

Dags att förbereda middagen!





Kommentarer
Postat av: Emilie

I like the silverring. En sån borde jag skaffa som lever med uppsatt hår dag in och dag ut ;)

2012-04-25 @ 21:11:24
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0