Glasäpplen



Idag hade jag en lunch -och standejt med fröken Isidorsson, men marängen var lite hängig så vi fick stanna hemma istället.
Känns riktigt tråkigt då det var längesedan jag träffade henne.
Imorgon ska jag ta mig ner istället, men då blir det på egen hand.

Vi har myst på här hemma och dagen kan väl beskrivas med ett ord, ballonger.
Elliott hittade en stor påse med ballonger som han glatt kastat omkring sig, tryckt in i min mun så jag ska blåsa upp dom.
Plockat ur påsen, stoppat tillbaka, kastat upp alla i luften osv.



När E sovit klart kröp vi upp i soffan, slog på en film, laddade upp med lite äpplen och päron som vi smaskade i oss.
Sitter just nu och funderar på om vi hinner ta oss ut på en liten promenad före eller efter middagen.
Tror att vi båda skulle må gott av lite frisk luft idag plus att jag får testa min fot in action.
Får inte glömma att linda in den först bara.
Vi får se hur tiden räcker till helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0