Längtar efter något som kan rädda mig



Inleder inlägget med ännu en låt som det är svårt att stå still när man hör.
http://youtu.be/iEPTlhBmwRg


Jag har inte alltför mycket att skriva egentligen.
Gick på stan med Isabel igår, vi tog en fika på Waynes och avslutade med några butiker.

Hämtade Elliott på dagis efter, då har han blivit förkyld igen, han som nyss blev frisk.
Men det är inte så konstigt, man får räkna med en hel del sjukdomar när dom börjar på dagis.
Det tråkiga med det hela är att även jag har blivit sjuk igen, sist smittade han ner mig och samma nu antar jag.
Hoppas verkligen min onda hals ger med sig till imorgon då vi har cup.
Kan inte missa det!

Nej dags att hitta på något, funderar stark på att baka lite småkakor medans marängen sover, och kanske slå igång en tvätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0