Hösten är här.



Det kan man utan tvekan säga.
Alla blir sjuk, det blåser och bara allmänt tråkigt väder.
Det fina med hösten är kanske alla färger som träden får, annars är allt piss enligt mig.

Jag & Elliott har inom 2 veckors tid hunnit bli förkyld två ggr.
Jag började känna av något i fredags men tog mig ändå iväg på innebandycup på lördagen, kanske var dumt.
Första matchen gick helt okej, men sen till andra matchen mådde jag illa hela tiden, spyan var verkligen i halsen på mig.
Mellan andra och tredje matchen åkte Jag & Issa hem till mina päron för att äta lite, jag fick i mig fyra tuggor sedan höll jag på att spy och det slutade med att jag somnade på köksgolvet.

Tränaren ringde och väckte oss så det vara bara att hoppa in i bilen och vidare till samlingen.
Där somnade jag också.
Fick till sist inse att jag itne skulle orka spela en sista match.

Dennis hämtade mig, så fort vi kom hem somnade jag i sängen, vaknade till och höll mig vaken i två timmar sedan somnade jag om igen och vaknade imorse. (otippat!)
Har haft feber hela dagen, hostar som en tok, är snorig till tusen pch kroppen gör så ont.
kanske "behövde" jag två matcher för att den skulle slå till ordentligt.

-----

Kort om dagen.
Jag har sovit/vilat i soffan hela dagen.
Gick och la mig i sängen medans Elliott och sov, han slog på stort och sov i fyra timmar!!
Fick kina mat idag, smakade superb!

Så där, nu harjag hunnit med ett på tok för långt inlägg och ska åter igen knoppa för natten.
Hoppas på en bättre dag imorgon för jag behöver verkligen gå ner på stan för lite ärenden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0