A round of applause


Jag måste ge mig själv en applåd.
Jag har lyckats städa bort 1500:- som jag inte kan hitta någonstans!
Pengar som jag skulle behöva till en viss grej just nu.

Får mig själv på lite bättre humör med den här låten.
Hur underbar är den inte?
Och hur gärna vill man inte vara med i den videon?

http://youtu.be/DHEOF_rcND8



Man, oh man, you’re my best friend, I scream it to the nothingness
There ain’t nothin’ that I need

Well, hot & heavy, pumpkin pie, chocolate candy, Jesus Christ
There ain’t nothin’ please me more than you

Ahh, Home
Let me come Home
Home is wherever I’m with you




Kommentarer
Postat av: Malin

Du som har så många fina låtar på din playlist, kan du inte dela med dig med några godingar? :) BTW. Glömde svara på smset, men självklart blir torsdag nästa vecka superbra;) Kram

2011-09-30 @ 13:55:59
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0