Under my thumb.



Ja, vad har hänt sedan sist?
Inte mycket faktiskt.

Jag har gått och blivit sjuk igen, det ligger som standard sen Elliott började på dagis.
Som tur var har det bara varit förkyldningar, men denna gång åkte jag dit rejält.
Har haft ett halsont som inte är av denna värld, i sju dagar har jag haft det så nu så jag hoppas verkligen det gör över snart så jag inte kan göra annat än vänta ut det.
Äta mat har varit en pina precis som svälja, prata, skratta, hosta, gäspa och dricka.

Vi har införskaffat en tvättmaskin, Bosch i-dos.
Man fyller på med en massa tvättmedel och sköljmedel så väger den tvätten och doserar vatten samt rengöring efter det.
Ingen annan tvätt har ett bättre smutsborttagnings program, vilken är bra då både Jag och Elliott är smutsgrisar.
Den har en timer, så jag kan slänga in kläderna på morgonen och ställa in så tvätten är klar när jag kommer hem från jobbet.
Plus ett snabbprogram på 15min, som egentligen bara fräschar upp kläderna.

Jag har hittat jättefina och stilrena julgardiner som vi ska åka och köpa idag.
Sen måstej ag kanske köpa hem lite fler julstjärnor som får hänga i fönstrerna.

Så ja, nu har ni fått en liten uppdatering på läget.
Jag ska gå och upp se om min granne vill ta en kopp te och snacka lite skit.


Kommentarer
Postat av: Malin

2011-11-01 @ 13:52:41
Postat av: Malin

Låter som halsfluss, kollat det? :)

2011-11-01 @ 13:53:55
URL: http://malinfrand3n.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som halsfluss, kollat det? :)

2011-11-01 @ 13:53:56
URL: http://malinfrand3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0