29 maj



Känns som att ingen har missat att det är morsdag idag, för min del behövs ingen uppvaktning med detta, jag är bara glad över att vara mamma.
Men Elliott (Dennis) har varit och köpt en liten grej till mig som jag får så fort vi är hemma igen.
Jag vet redan vad det är för jag fick peka ut den då Dennis var osäker på vilken sort det var.
Får se om jag orkar kasta in en bild på det imorgon.

I skrivande stund sitter vi på en buss på väg hem, vi har spenderat helgen i hufvudstaden och shoppat loss.
Även bild på det kommer imorgon om jag orkar.
Gofisen har varit hemma med mormor och morfar och haft det jätte bra, han tycker säkert det är lite skönt att vara utan oss.
Det har varit mysigt att bara vara Jag och Dennis, men idag har saknaden varit oerhört stor efter honom, saknar han så fruktansvärt mycket!
Mamma och E är hemma hos oss nu, så han kommer sova när vi är framme så det första jag kommer göra imorgon är att ge honom en gigantisk puss och kram.
Ska bläddra i några skvaller blaskig och hoppas på att tiden går fort.
Tråkigt att åka buss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0