21 maj



Som vanligt ligger jag i sängen och gör ett sista inlägg från mobilen.
Surprise, surprise jorden är kvar, inte helt otippat!

Idag skulle min kära vän Malin komma på besök och baka tårta med mig, som vi planerat och som jag längtat.
Men då ringer hon på morgonen och berättar att hennes son fått magsjuka så vi fick ställa in, jätte tråkigt tycker jag men det är inte hela världen.

Eftersom det bara blev jag så orkade jag inte slå på så stort som det var tänkt.
Min tvåvåningstårta blev en vanlig, istället för sugarpaste blev det vanligt marsipanlock, istället för en massa "pynt" blir det på sin höjd en enkel rosett och istället för marängsmörkräm blir det en vanlig smörkräm.
Det blir säkert bra ändå, ska göra det sista jobbet imorgon så vi får se om jag lägger ut någon bild.

Vad mer, vad mer?
Jo, vi ska ha visning på våran lägenhet.
Antingen imorgonkväll eller någon dag i veckan, hoppas personen i fråga gillar den. Tror inte riktigt det är vad denne letar efter, men hålla tummarna kan man alltid göra.

Dags att stänga ögonen och sova, blir en tidig, lång ich intensiv dag imorgon.
Kalas står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0