20 maj - dagen innan



Har precis lagt mig i sängen och då kom jag såklart på att mitt sista(?) inlägg på bloggen ska få innehålla text.
Det är faktiskt mot min vilja som jag "slutar".

Vet inte om ni missat det, men det ryktas om att jorden ska gå under imorgon, pga jordbävningar!
Jag tror inte alls på det men vad vet man egentligen!?
Hoppas jag hinner baka lite innan, så det blir en fin avslutning eller vad man ska säga.
Sen är det ett plus i kanten om Dennis och Elliott hinner hem så jag får träffa dom också.
Som ni kanske märker är det med en stor skopa komik jag skriver så lätt om det, som om det inte betydde något.
Det är enbart för jag tror denna person har för mycket tid över och knåpade ihop detta.

God natt!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Åh! hur stor är den då? Om den blir tillgänglig så är jag väldigt på att få gå och kolla på den :) Hör av dig!

2011-05-21 @ 07:22:59
URL: http://jasshole.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Det lät rätt najs faktikst. Även om jag tror hyran är lite för saftig för min lilla lön (pojkvännen jobbar bara tills semestern och blir arbetslös då). Så ja, men du kan ju höra ändå!

2011-05-21 @ 16:49:02
URL: http://jasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0