18 maj



Det har varit otroligt dålig uppdatering här som ni kanske har märkt.
Jag har fullt upp på dagarna och sen på kvällen är jag inte alltför sugen på att sätta mig vid datorn, utan då vill jag gärna umgås med Dennis.

Men när jag ändå skriver kan jag göra en liten lägesrapport.
- Förmodligen ska vi kolla på en ny lägenhet denna vecka, inte speciellt mycket större än våran, men vi är ändå nyfiken på att se hur planlösningen är och hur mycket potensial det finns.
- På lördag är det bakning på schemat, Jag ska fixa en tvåvåningstårta som innehåller mycket knåp om den blir som jag vill, isf kommer den bli skit snygg.
Om jag är nöjd med den så kommer jag lägga ut en bild på resultatet.
- Så dom resterande dagarna kommer jag behöva storstäda lägenheten och köpa hem lite smått som behövs inför.
Bara det kommer ta sin tid då Elliott inte tycker det är alltför roligt när jag inte leker med honom.

Tror det var allt jag hade att skriva.
OM jag har tid och lust imorgon så ska jag fixa ett inlägg med enbart bilder, har äntligen tagit mig för att föra över bilderna från mobilen till datorn.



Kommentarer
Postat av: Eleni

Här har du en jätte bra förklaring hur du ändrar färg och typsnitt :) http://www.designadinblogg.se/andra-text-och-farg-pa-rubriken-for-alla-inlagg/

2011-05-19 @ 15:08:15
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0