Diagram.



Detta är en bild på hur tänderna vanligtvis kommer, i vissa fall stämmer det inte alls.
Elliott har dom gula, ena blå på nedre raden, alla fyra blå på övre och just nu glimtar jag dom gröna på nedre raden och jag tror även jag såg skymten av en orange på nedre raden.
Han har det lite kämpigt med detta, det verkligen rinner i munnen, som det aldrig gjort tidigare.
Knappt 5 min efter jag bytt dreggel halsduk så är den dyngsur, nästan som om jag haft den under vattenkranen!



Vet en som hade väldiga problem, eller hade rättare sagt väldigt jobbigt när dom gröna skulle komma upp.
Så jag ställer in mig på samma, har då i åtanke att det kan bli värre eller bättre.
Hur hade era barn det när dom kom?

När jag ändå skriver kan jag kasta in att Elliott har blivit tokförkyld.
Hans näsa rinner, kan knappt andas genom den, feber och ögonen är väldigt svullen.
Min stackars lilla maräng, om jag kunde skulle jag bytt plats med honom på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0