28 mars



Det här med omställning av tiden har verkligen märkt av, mer än jag trodde.
Elliott brukar i vanliga fall vakna vid 05:30 (när Dennis larm går, eller precis innan).
Men imorse vaknade han 08:20!!
På sätt och vis var det skönt för jag kände mig helt utvilad, har nog inte varit så här pigg på en väldigt lång tid.

I och med detta så fick jag ett tok ryck och städade hela lägenheten grundligt medans han sov på em, då drog han i och sov tre timmar, det brukar normalt vis vara två.

---

Runt halv fyra så fick vi iaf fin besök av Cicci, Micke och deras lilla Saga.
Sist jag träffade dom så var C höggravid så det var roligt att få träffa det lilla livet.
Hon var så otroligt söt, skrattade och var helt enkelt toppnöjd!
Tror inte hon gjorde ett ljud av sig, eller hon pratade på en massa men för övrigt var hon nöjd med livet :)

Cicci & Saga.


Micke, Jag & Saga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0