27 mars



Idag har vi varit hos mina föräldrar för att fira min far och bror.
Det blev paella till middag och sedan min tårta till efter + kaffe såklart!

Jag ligger just nu inne i mitt flickrum med Elliott bredvid i sin säng, Dennis valde att åka vem för att få sova i lugn och ro + för att slippa trängas med mig i en 120 säng.
Nu på kvällen har vi druckit lite vin och kollat på fenomen.

Imorgon hoppas jag Elliott vaknar samma tid som vanligt så allt går till sig med rätta mat och sovtider.
Annars får vi ta en kvart om dagen så löser det sig tids nog.


Kommentarer
Postat av: cicci

Lägg upp mer bilder proppo! I morgon ska vi in till stan kl 10. Micke är ledig (måndag) så vi kanske kan titta förbi dig? Vad säger du? Ring gärna mig eller skicka ett sms när du ser dehär för jag har inte kvar ditt nr

2011-03-27 @ 23:21:33
URL: http://ciccccian.blogg.se/
Postat av: Amy

Wow, det måste ha varit en märklig och häftig känsla?

Så mycket som vi har upplevt i det där rummet, och nu satt du där

med din alldeles egna son. :)

2011-03-30 @ 11:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0