2 juni



Blir sängen så fort jag skrivit klart detta så jag ska fatta mig kort.
Dagen har vi ägnat åt städning, sånt skit som är bakom fåtöljer och skrymslen.
Skit tråkig städning med andra ord, men väldigt nödvändig.

Både Jag och Elliott har blivit förkyld så orken har egentligen inte varit på topp, men saker måste ändå göras.
Passade på att sova två timmar förut och herregud så skönt det var.
Imorgon ska jag nog göra lite lite mer sen får det vara nog.

Det kan bli så att vi flyttar redan i slutet på nästa månad, vi kan inte riktigt hålla oss till slitet på sommaren så vi får se om grannen har tid då med.
Tror inte jag kan beskriva med ord hur mycket jag längtar till flytten och den fin fina lägenheten.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0