Röda juli, värmen erövrar stan



Idag kom värmen tillbaka, men som det ser ut blir den inte alltför långvarig utan byts ut mot mörka moln och regn.
I vilket fall gjorde vi det bästa av det hela.
Elliott fick bada i sin nya pool med en massa nya leksaker och självklart vattenslangen som nog var roligast.


Vi åt frukost, lunch och middag ute.
E fick vara naken i stort sätt hela dagen, vilket han älskar eller alla barn älskar.

-------

Igår började dagen, vi åkte ut till mina föräldrar där det blev grillat till middag.
Efter vi nattat Elliott tog vi fram vin, nötter och en kortlek.
Vet inte hur många timmar vi satt ute på balkongen, men efter ett tag gick mor och D ner för att sova, medans jag och pappa satt kvar ute för ett sista glas och ett sista parti som slutade med två.
Vi fick vinna varsin gång, helt okej slut på kvällen.
Tror klockan var två när jag la mig, kan inte minnas sist jag var uppe så sent.

Den sena kvällen resulterade i en sovmorgon till halv ELVA!!
Kan inte minnas sist jag sov så länge heller, men utvilad var jag så det var värt att sova bort halva dagen.

Hann med att färga mammas hår och baka turkisk pebermuffins med foxkola i också, hade nog inte räknat med att dom skulle bli så god som dom faktiskt blev.
Tråkigt med färgen dock, godiset blandat med smeten resulterade i en gröngrå-aktig färg så jag måste köpa hem svart hushållsfärg.

2012 och 2013, eller kanske tidigare.
Det här är egentligen bara en minnesnoting till mig själv, men ni kan få vara lite nyfiken och spekulera bäst ni vill.
Chansen att ni kommer på det är minimalisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0