Onsdag + torsdag



Igår och idag har vi levt livet ute i stugan.
Det är alltid lika härligt att åka dit, på en fin ö utanför Juniskär utan en massa ljud.
Jag längtar bara mer och mer tills vi flyttar bort från stan, även om det är bekvämt med gångavstånd till allt så vill jag ut på "landet".

Sak samma, blev inte alltför mycket kort knäppta men jag bjuder på det som finns.

Utsikt från grillplatsen ut mot Juniskär och bort mot stan.


Kajak.


Solbränd.


60 min senare.



Mitt upp i allt så glömde jag helt bort att smörja in mig.
Då kan jag nämna att när jag smörjer in mig i solskyddfaktor 50 så bränner jag mig ändå alltid.
Vi rodde ut med båten och metade i ca en timme och jag hade ryggen mot solen hela tiden, därav min fina kräftrygg.
Det känns som om min rygg och armar brinner, kan inte ens ha på mig en t-shirt för det gör så ont.

Annars i helgen så har vi ätit god mat, druckit vin, pratat, fikat, Elliott har badat i havet och lekt på våran strand, han fångade en slö spigg med handen som var vid ytan, metat, kajakat, fått besök, sett flygplan som flög galet lågt, sett fina båtar som åkt förbi.

Nu ska jag krypa ner i sängen så jag är pigg för jobb imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för svaret! :D

2011-07-29 @ 12:49:31
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Johanna

Sv: Ja det var ju en lite annorlunda upplevelse. Men det gick ju bra det också. ;)

Tack så mycket för gratulationen.

2011-07-29 @ 23:48:28
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0