Om 100år är du stjärndamm, min vän.



Back on track, åtminstonde idag.
Har en ledig dag efter en veckas jobb och vet ni något sjukt?
Jag älskar det, det är underbart att jobba igen!
Medans jag fortfarande var mammaledig fick jag ångest av bara tanken att börja jobba.
Men arbetsmyran Frida har hittat tillbaka, det gillar jag.

Det har nog inte hänt så överdrivet mycket sedan sist jag skrev, men ändå känns det som jag har tusen saker att berätta.
Det händer mycket på jobbet om dagarna, kanske är det.

Jag har äntligen sett Black swan och den var grymt bra.
Jag har pysslat en massa, en sak klar (se inlägget ovan), tusen kvar.
Jag har myst så mycket jag hunnit med familjen.

Det är svårt att få tiden att räcka till för allt jag vill få gjort.
Har en hylla på G som ska få en omgång målartvätt idag sen får vi se när jag har tid för att måla.
Jag ska sy fast axelband på en klänning jag gjorde i våras, jag ska sy ett linne, en till klänning och kanske en t-shirt.
Jag ska fixa det sista på mina jeansshorts och sen har jag väl 100 saker kvar.
En vacker dag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0