Avtryck



Jag lever och är nu ledig i tre dagar!
Kan inte med ord beskriva hur skönt det är eller framförallt behövligt.

Tänkte ta en lugn helg, kanske åka ut till stugan om vädret tillåter.
Så ska Elliott få bada i havet, det ser jag fram emot.
Annars ska lite småsaker fixas här hemma, så en tripp till IKEA är ett måste.

Något som inte händer ofta hände idag, jag fick fjärilar i magen.
Hade glömt bort den känslan, ganska trevlig.

En viktig sak har jag också fått gjort, bara väntan kvar.
Fingers crossed!



Kommentarer
Postat av: Erika

Något så fruktansvärt svårt! Minns också att GB hade en i en ljusgul förpackning men den verkar endast vara ett minne blott... Jag har börjat överväga på att flytta till Norge enbart för att komma åt Yoghurtglass, galet ;P.



Shell/7 Eleven har ju i bägare i alla fall men jag vill ju ha i bytta!!! Hittar jag ska jag självklart meddela dig! :)

2011-07-15 @ 21:49:16
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0