1juli



Var några dagar sen nu, har varken haft tid eller ork men ska slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska sova.

Idag har jag jobbat, nu är jag tillbaka till 100%, så ingen mer mammaledighet.
Det är Dennis tur att vara hemma och njuta med marängen.

Igår torsdag så drog Jag, Lillen, Malla och Malin ut till Juniskär café för att äta middag och ha en skit bra kväll tillsammans.
Det blev den bästa avslutningen för min ledighet, hade nog inte kunnat bli bättre.
Det bästa gänget, utan tvekan!

Imorgon ska jag gå ner en stund på stan, i jakt på ett par shorts och kanske något mer, time will tell.

Tror det var allt jag hade.
Får se om jag orkar göra ett inlägg med bilder imorgon.
Fridens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0