I take time.



För nästan ett år sedan började jag pyssla med denna vägg.
Jag var höggravid, en vecka innan Elliott kom till världen och jag hade laddat upp med mycket att pyssla med under tiden.
Jag var helt inställd på att gå en vecka över mitt bf, men hade laddat upp med saker att göra ifall jag gick över två veckor.

Sak samma!
Jag gick inte över tiden utan fick han innan bf så jag hann bara med att sätta upp klockorna på väggen och så har det sett ut fram tills idag.
Pappa tog med sin borrmaskin (han hade ännu smalare borrar äv vad jag hade) så nu är det så gott som klart.
Tiden stämmer inte så det ska jag fixa imorgon!

För er som känner till vårat crib, detta är väggen utanför Elliotts rum


Jag har sett en ganska cool väggdekor som är en karta över alla världens länder som skulle kännas ganska rätt att sätta under klockorna.
Det låter nog inte så coolt, men på sätt och vis tror jag det skulle vara pricken över i.
Får se hur jag gör med det, tar kanske ännu ett år innan jag kommer fram till något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0