Barbarella


Minns ni att jag pratade om två paket som beställdes i torsdags.
Idag kom det ena paketet och det innehöll inget mindre än två nya pluggar till örat.

10 samt 8mm.
Det var rea och jag var så trött på mina enkla svarta som jag haft i flera års tid, sen att jag är svag för djurmönster gjorde inte saker bättre.
Dessa är däremot bara tillfällig, jag håller på att vila hålen lite innan jag ska göra lite lite större.
Bilder på det kommer en vacker dag när allt är klart och jag hittat nya fina tunnlar.



Hoppas mitt andra paket kommer imorgon, det ser jag fram emot och hoppas jag kommer bli nöjd!
Kan avslöja att jag är en silvermänniska och detta fanns bara i guld, men grejen kändes som mig så jag kunde inte låta bli att köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0