8 januari



Efter att ha varit borta i fem dagarn ska jag bjuda på ett inlägg från dom senaste dagarna.




En stor favorit, öppna lådan och riva ut påsar.


Elliotts sänghimmel.


Bebismys hos Therese. Elliott, Jeremy och Ely.


Mirelle, Elvis och Elliott.


Fika hos kusin Nina.


Sjuklingen.



Jag är rätt pigg nu, får behålla maten men är fortfarande lite orolig och har ont.
Elliott är fortfarande sjuk, men han är mycket piggare så det går nog åt rätt håll.

Det har varit så tråkigt att bara sitta inne och inte görna något.
Jag har nästan fått panik, har velat göra så mycket men har inte haft orken.
Men till veckan då jävlar!

Nu ska Jag och Dennis ta en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0