3 januari



Yes yes yes mina vänner.
Idag har vi haft en riktigt härlig dag.
Vi har haft familjen Wall på besök, närmare bestämt Sofia, Jeremy och Ely.
Det har varit en massa skratt, en hel del fika och mycket snack.

La familia.


Familjen Wall och Elliott som ser lurig ut.


När dom hade åkt hem så var vi så inne i att prata engelska så vi pratade svengelska med varandra, kastade omedvetet in lite engelska ord när jag pratade med mamma i telefon.
Vi började äver möblera om lite inne i vardagsrummet och jag fick en massa ideér hur vi ska förnya hemmet.
Får se om Dennis gillar det.

Jag är helt slut i kropp och knopp så jag lämnar datorn för sängen.


Kommentarer
Postat av: linda jonasson

Kul att ni fick träffa Ely, Jeremy och sofia. Hoppas ni hade kul när så mycket har hänt under åren Sofia har vara borta down- under/ Sofias mamma Elys mormor

2011-01-05 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0