16 januari



Jag börjar längta ganska rejält till våren och sommaren.
Har spanat in en massa fina kläder som jag vill ha och skulle gärna vilja beställa dom redan ikväll.
Men (det finns alltid ett men), jag ska lugna mig, så gott det går.
Kanske gör en tjuvstart och klickar hem en sjukt snygg klänning jag hittat.

Annars har vi haft en lugn dag idag.
Varit hemma och städat och diskat lite efter "kalaset" igår.
Det är dagar som dessa jag verkligen saknar en diskmaskin.

Runt tvåtiden gick vi alla ut på en promenad, gick förbi på clas ohlson och Lidl för att handla hem lite småsaker.
Jag hittade en ny lampskärm som jag skulle vilja ha här i köket.
Måste nog ta och bearbeta Dennis lite på den fronten.
Är så trött på att se våran ljuskrona och tycker det är väldigt jobbigt att det är fem lampor i den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0