28 februari



Tog en snabb runda ner på staden med Emelie och Sixten för att köpa ansiktsmjölk, skor till Elliott och nya dregelhalsdukar.
Dom senaste två dagarna har det bokstavligt talat forsat ur hans mun, samt varit kinkig så jag funderar på om det är fler tänder på g även om jag inte sett till någon eller om han bara har en jobbig period i utvecklingen.
Bilder på skor och hans nya råsnygga t-shirts kommer imorgon om jag har tid.

Jag har kommit fram till att det kommer ta ett tag innan jag ska gå på stan med Elliott igen, han vill bra gå hela tiden, dvs att han inte är nöjd i vagnen medans mamman roar sig.
Han är inte speciellt duktig på att gå och vill inte gå dit jag vill så kombinationen är inte den bästa.
Det är på sätt och vis bra för då gör jag inte av med så mycket pengar utan kan istället sätta in mer på vårat sparkonto för framtida planer.

Nu är det slutskrivet och sängen väntar.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0