13 februari



Denna dag har på sätt och vis gått i lugnets tecken.
Började med att kliva upp strax efter sex med Elliott, busade på en massa tills det var dags för lunch och sovning.
Då passade jag på att ta en härlig dusch för att sedan dra fram dammsugaren.
Eller, rättare sagt så var det Dennis som dammsög medans jag städade bort allt från golv, diskade och gjorde ordning matbordet.

Där efter kom min mamma, pappa och bror hit på besök.
Jag hade bakat en vaniljkaka med en slags smörcreme i mitten, semlor och arraksbollar.
Det gäller att behaga allas munnar.
Kaffe på det såklart!

När alla åkt hem kastade jag ihop 1 kg köttbullar, alltid bra att ha i frysen en matlös dag.
Nattat lilleman, kollat på tv och målat lite.

Snart dags för sängen innan klockan blir för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0