11 februari



Idag känns det som jag har fått mycket gjort, men det har jag egentligen inte.

Jag, Elliott, Sandra och Alice tog en promenad imorse i det otroligt härliga vädret för att handla lite ingredienser till våra semlor.
När vi kom hem så kom min moster förbi för att hämta lite recept och fika.
Det som skulle bli en snabb visit blev lite över en timme.

När hon åkt tog jag en snabbdusch, gick upp till Sandra för att baka, prata, fika och busa.
Klockan drog iväg så jag fick grädda mina här hemma för att inte missa Elliotts middagstid.

Väl hemma så hade Dennis kommit hem och Elliotts farfar var här så dom busade en hel del innan det var dags för sängen.
En trött Elliott somnade i famnen på vägen ner i sängen.

Nu ska jag ta och göra en kopp té, tända lite ljus och kolla på Inception.
Men innan filmen drar igång ska jag fixa med lite dekoration.
Några gamla som får lov att bytas ut, hoppas det blir lika fint som det är i mitt huvud.
Och ja, jag är lite seg med bilder så det som var nyhandlat i onsdags har jag inte fotat ännu men jag ska försöka ta mig tiden i helgen och fixa med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0