Sunday, bloody sunday



Jag skäms nästan för min dåliga framförhållning.
Jag har verkligen inte orkat sitta vid datorn, eller tagit några kort på något för den delen.
Från och med nu ska jag inte lova saker här i bloggen, jag får det ändå inte gjort.
Så, någon dag kommer dom här bilderna, när vet jag inte utan ni får hålla utkik själv.
Jag ska försöka bli bättre med uppdateringar rent generellt.
Men jag har inget att skriva känns det som.
Jag kan räkna ut själv att ni inte är intresserad av hur många kartonger jag vikt ihop, vad jag har kastat, vad för saker som står i vilket skåp, om jag har städat osv.
Uppdateringar om Elliott gör jag nästan inte längre, jag har valt att inte blanda in han så mycket i min blogg för jag tycker inte det känns rätt att blotta hans liv för människor jag inte känner och till er jag känner så hänger ju ni med i det riktiga livet.

Sådär, lite strunt fick jag in ändå,
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0