Satan i gatan



Full rulle dagen lång!
Började dagen med att gå ner på stan för lite snabba ärenden, råkade köpa med två lack hem.

Därefter sleva in lunch, sitta och andas en kvart med en välförtjänt kaffe och sedan börja på bakningen som resulterade i en saffranskaka.

Under tiden gick tvättmaskin varm, diskmaskinen likaså.
Började förbereda middagen och dammsög lägenheten, med tillhörande städning!

Halv fem kom middagsgäster och sambo hem.
Efter mat och kaffe var det bara att kasta på sig träningskläder och spela innepinne.

Nu, 23:34 har jag duschat och ska sova innan klockan ringer 06.
Jag är pigg som en lärka, så natten kan sluta hur som helst.

Adjö!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fullt upp!!



Hinner du verkligen använda alla dina nagellack? :D Jag har nog kvar samma nagellack sedan jag var 10 år. Hahaha

2011-12-13 @ 21:46:42
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0