Stelast i Sverige!



Ja, det är nog jag!
Har en sån djurisk träningsvärk från igår.
Benen är stel som flaggstänger och värker minsta lilla jag rör dom.
Rumpan gör så ont att sitta på men otroligt skönt när man klämmer, (ni vet när man klämmer på träningsvärksområden).
Bröstmuskler, armar och skuldrorna är helt okej, men ändå lite träningsvärk.
BRA träning med andra ord!

Skönt att vi inte har trappor på jobbet, för dom tog det lite tid att ta sig nerför imorse och samma när jag skulle gå upp.
För att inte tala om att ta sig ur sängen, eller en sån enkel sak som att gå på toa.
Ja, ni fattar nog!

Körde ett 10 h pass idag på jobbet så jag är helt slut just nu, sängen kommer nog kännas bra.
Lika bra att lägga sig på en gång.



Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, hår påverkar nog mycket mer än man kanske tror! :)

2011-08-07 @ 15:58:14
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0