Ricoh CX4



Jag har ännu en gång köpt en ny kamera, kompaktkamera för att vara korrekt!
Har betat igenom en drös med kameror och blir aldrig nöjd.
Eller, nöjd blir jag men däremot vill jag alltid ha en ny.

Det var ett bra tag sedan jag köpt en sist, så det var på tiden.
Har gått och suktat efter denna i nästan ett år nu, så äntligen tog jag fingrarna ur.
Min systemkamera kommer jag nog aldrig byta ut, men det är riktigt skönt att ha ett bra komplement när jag inte orkar dra med den.

Så det fick bli denna skönhet, Ricoh CX4.




Närbild, oredigerad.



Denna bild är tagen med en Canon S95, men närbilden är min ricoh.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, verkar sjukt bra!! Kul med en ny kamera.

2011-08-15 @ 22:56:48
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0