Black clowd.



Jag måste på Ikea någon dag för att köpa nya sänglampor.
Har hittat ett par otroligt fina som skulle passa perfekt här hemma.

Vad annars?
Jag är sjuk, Elliott har blivit bättre (förutom hans slemhosta och rinnande näsa), ingen feber nu iaf.
Så imorgonfår han gå på förskolan medans mamman ligger hemma och vilar.

Jag SKA försöka ta mig för att lägga in bilder imorgon.
God natt!

Ps. Om man drömmer samma dröm flera nätter i rad, betyder det att man vill att det ska hända?
Det är en bra dröm, men på samma gång fel.



Kommentarer
Postat av: Linn

Det beror nog på vad det är. jag har en återkommande dröm ibland, som jag drömde mer när jag var yngre, men som kom tillbaks för nån månad sen igen.



För att göra en lång histoira kort.. I drömmen har familjen köpt ett sommarhus i närheten av en hemsökt sjö. Spökena försöker sätta eld på huset och köra ut oss därifrån. Riktigt obehagligt. Jag har ingen som helst önskan om att det ska hända på riktigt :P

2011-08-31 @ 09:55:09
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0