Elliott.



Vaknade upp till en ledsen kille, det visade sig att han hade lite feber.
Lite välling och mammamys på det så gick han till sig rätt bra.
Det visade sig att han fått en tand, den fjärde längst fram på underkäken.
Så nu äger han åtta tänder.

På kvällen innan läggning drog jag fram pottan som vanligt.
Elliott var duktig och kissade i den för andra gången, men bestämde sig för att välta pottan när han var klar.
Inte så farligt tyckte jag, det är ju bara kiss och går snabbt att torka upp.

En liten förtydling, han sätter sig inte själv på pottan, jag sätter han där sen får han själv välja om han vill sitta kvar eller gå.
Jag har sagt att jag inte ska bråka om mat eller pottan.
Vill inte att han ska se det som något negativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0