8 april



Här ligger vår lilla fru katt... Ja, den har jag sjungit på hela dagen, ända sen öppna förskolan imorse.
Det är vad vi gjort idag, haft en skön och lugn dag.

När vi kom hem fortsatte jag med byggandet av möbler i kartong, v-rum avklarat och nu håller jag på med sovrum 1.
det känns lite töntigt att pyssla med det men herregud så roligt det är, jag kan inte sluta!

Dom senaste dagarna har jag gjort samma som står här uppe, öppna och pyssel.
OM ork och tid finns i helgen ska jag visa lite bilder, men nu är det sova som gäller.
Imorgon står jobb på schemat, ska jobba hela helgen och det känns jätte roligt.
Trodde inte att dom här orden skulle komma ur min mun någonsin, men jag längtar!

God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0